Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Nr ref.: 400866
Fully remote work mode from Poland.
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Czech (C1), Slovak (C1) and advanced knowledge of English (B2 level);
- Experience: Customer Service experience is a must, great if you have experience in technology focused roles;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
Independence AND ability to work with minimal supervision; - Tech savvy background, ability to solve problems, troubleshooting skills;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students and employment contract for other employees);
- Working from the comfort of your own home;
- Day shifts from Monday to Friday
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
podkarpackie
Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
zachodniopomorskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj