Customer Service Specialist (Chat Support) with Ukrainian

śląskie / Katowice

Customer Service Specialist (Chat Support) with Ukrainian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office
  • A positive, empathetic and professional approach to customers
  • Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics industry
  • Active communication within the team
  • Monitoring the chat and responding to customer reports in real time
Requirements:
  • Experience in customer service or similar work is an asset
  • Fluent in Ukrainian and English, both written and spoken
  • Excellent interpersonal skills and multitasking
  • Computer and MS Office skills
  • Strong interpersonal skills and empathy to effectively serve customers in a variety of situations

Nice to have:

  • Knowledge of the Polish language
  • Willingness to work part-time on weekends
We offer:
  • Talent Development Program (real promotions and fast development path for the best).
  • Professional preparation for work – training and mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Care Assistant with German

Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant do Spraw Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta! Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na ich zapytania za pośrednictwem telefonu, czatu, e-maila oraz...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant klienta z j. norweskim

śląskie
Wsparcie klientów Grupy Volkswagen za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie i dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi...
Opublikowano: wczoraj