Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer service representative
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5687
OBOWIĄZKI:
Wsparcie dostarczania określonych, wysokiej jakości usług transakcyjnych i biznesowych związanych z procesem realizacji zamówień. Osiąganie uzgodnionych celów w zakresie wydajności i kosztów w imieniu wszystkich odpowiednich firm i lokalizacji w środowisku, oraz zachęcanie ich do ciągłego doskonalenia podstawowych globalnych procesów i wyników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
koordynacja projektu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
mazowieckie
Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta Prowadzenie...
Opublikowano: wczoraj
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów
dolnośląskie
kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na...
Opublikowano: wczoraj
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
mazowieckie
Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla...
Opublikowano: wczoraj