Customer service representative

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer service representative
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5687
OBOWIĄZKI:
Wsparcie dostarczania określonych, wysokiej jakości usług transakcyjnych i biznesowych związanych z procesem realizacji zamówień. Osiąganie uzgodnionych celów w zakresie wydajności i kosztów w imieniu wszystkich odpowiednich firm i lokalizacji w środowisku, oraz zachęcanie ich do ciągłego doskonalenia podstawowych globalnych procesów i wyników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

koordynacja projektu

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta Prowadzenie...
Opublikowano: wczoraj
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów

dolnośląskie
kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na...
Opublikowano: wczoraj
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie
Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla...
Opublikowano: wczoraj