Customer Service Representative with Romanian (m/f/d)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00084862
Overview of tasks:
- Contacting our clients (Agencies and/or Advertisers) via phone and email, identifying and providing them with the best solution for their business goal;
- Provide Information about online advertising services;
- Prepare online advertisement strategies based on clients’ needs;
- Assess customers’ advertising needs.
We are looking for:
- Proficient level of Romanian language (both written and spoken);
- English language on B2 level;
- Active networking platform user;
- Online advertising experience is considered an advantage.
We will offer:
- Attractive salary starting from 8,500 PLN (around 1,800 EUR) gross per month;
- Exciting bonus scheme in place;
- Employee referral bonuses and recognition program;
- Mon-Fri fixed schedules and weekends off;
- Private medical healthcare;
- Medicover sport;
- Fully paid comprehensive product training and intensive -on-the-job training;
- Stable job and career development opportunities;
- Positive international working environment;
- Modern work space with relax zones, PlayStation area, etc.;
- Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture.
Zobacz podobne oferty
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02