Customer Service Representative with Romanian (m/f/d)

pomorskie / Gdańsk

Customer Service Representative with Romanian (m/f/d)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00084862
 Overview of tasks:
  • Contacting our clients (Agencies and/or Advertisers) via phone and email, identifying and providing them with the best solution for their business goal;
  • Provide Information about online advertising services;
  • Prepare online advertisement strategies based on clients’ needs;
  • Assess customers’ advertising needs.
We are looking for:
  • Proficient level of Romanian language (both written and spoken);
  • English language on B2 level;
  • Active networking platform user;   
  • Online advertising experience is considered an advantage.
We will offer:
  • Attractive salary starting from 8,500 PLN (around 1,800 EUR) gross per month;
  • Exciting bonus scheme in place;
  • Employee referral bonuses and recognition program;
  • Mon-Fri fixed schedules and weekends off;
  • Private medical healthcare;
  • Medicover sport;
  • Fully paid comprehensive product training and intensive -on-the-job training;
  • Stable job and career development opportunities;
  • Positive international working environment;
  • Modern work space with relax zones, PlayStation area, etc.;
  • Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Specialist customer care qa agent

dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02