Customer Service advisor with Hungarian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
- Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego.
- Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie usług naprawczych dla klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizowanie zwrotów i dostarczanie informacji o produktach w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
- Pomoc klientom we wszystkich aspektach procesu zakupu, w tym odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie incydentów i zarządzanie zapytaniami.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez efektywne i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
Requirements:
- Biegła znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Udowodnione doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
- Swobodne posługiwanie się wieloma systemami i platformami (np. CRM, WebChat, strony z recenzjami).
- Kompetencje w zakresie pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność wczuwania się w potrzeby klientów przy zachowaniu obiektywnej perspektywy.
- Doskonała kultura telefoniczna i umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania zapytań.
- Orientacja na pracę zespołową z pozytywnym nastawieniem i umiejętnością wspierania kolegów.
Mile widziane:
- Wykształcenie średnie lub podobne.
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w Contact Centre.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
- Znajomość mediów społecznościowych i/lub platform e-commerce.
- Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu produktów.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
We offer:
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecanie znajomych do pracy u nas.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju kariery.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia administracyjnego z j. niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa zapytań klientów w języku niemieckim i angielskim, głównie drogą mailową. Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów klientów z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Przetwarzanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj