Customer Project Managing Support - Dutch Speaker

mazowieckie / Warszawa

Join our team at Foundever!

 

Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team! 

 

Customer Project Managing Support

 

On this position you will be responsible for managing one of project from area of Data Center business and mail administrative/logistical support to Dutch speaking customers, support to users of global brand Data Center.

Customer Project Managing Support - Dutch Speaker
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 369026

Location: full remote 

 
It is worth joining us
  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
  • Stable employment
  • Working hours: Monday-Friday 09:00 - 17:00 - full-time job
You get
  • Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal Foundever program - promoting activity
  • Rest: we subsidize the holiday
  • Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Childrens Day
  • Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly events in each department/project
  • Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 92% of our managerial staff is from our internal promotion
  • CSR - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
  • Language Course - you dont speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: dzisiaj
Bank Spółdzielczy w Raszynie

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż...
Opublikowano: dzisiaj