Customer Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami zgodnie ze strategicznym planem firmy;
- Analiza potrzeb klientów;
- Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert;
- Organizowanie spotkań B2B;
- Ustalanie wszelkich szczegółów dotyczących wstępnych sprzedaży (warunki współpracy, współdziałanie, zarządzanie dokumentacją);
- Realizacja celów KPI
Czego oczekujemy:
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie logistycznej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 oraz niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
- Wiedza z zakresu spedycji i transportu.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
- Indywidualny plan wdrożenia oraz opieka mentora;
- Okres próbny: 3 miesiące;
- Godziny pracy: 08:00 – 16:00;
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym;
- Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne;
- Wynagrodzenie uzgadniane bezpośrednio z managerem rekrutującym;
- Szwajcarskie wakacje dla najlepszych pracowników.
Zobacz podobne oferty
Protec Sp. z o.o.
Specjalista ds. Ofertowania
opolskie
Tworzenie ofert i cenników dla klientów Tworzenie kalkulacji w systemie ERP Sprawdzanie zamówień pod kątem dostępności materiałów oraz zapotrzebowanie brakujących Wyliczanie potrzeb...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Przedstawiciel handlowy B2B
małopolskie
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Kontakt telefoniczny z klientami, badanie ich potrzeb Przygotowywanie i przedstawianie ofert Umawianie i odbywanie spotkań handlowych Doświadczenie na...
Opublikowano: 2025-02-09
Lyreco Polska
Przedstawiciel Handlowy B2B
warmińsko-mazurskie
Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego Ofertowanie Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług...
Opublikowano: 2025-02-06