Customer Manager

mazowieckie / Warszawa

Customer Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami zgodnie ze strategicznym planem firmy;
  • Analiza potrzeb klientów;
  • Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert;
  • Organizowanie spotkań B2B;
  • Ustalanie wszelkich szczegółów dotyczących wstępnych sprzedaży (warunki współpracy, współdziałanie, zarządzanie dokumentacją);
  • Realizacja celów KPI
Czego oczekujemy:
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie logistycznej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 oraz niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Wiedza z zakresu spedycji i transportu.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
  • Indywidualny plan wdrożenia oraz opieka mentora;
  • Okres próbny: 3 miesiące;
  • Godziny pracy: 08:00 – 16:00;
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym;
  • Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne;
  • Wynagrodzenie uzgadniane bezpośrednio z managerem rekrutującym;
  • Szwajcarskie wakacje dla najlepszych pracowników.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Protec Sp. z o.o.

Specjalista ds. Ofertowania

opolskie
Tworzenie ofert i cenników dla klientów Tworzenie kalkulacji w systemie ERP Sprawdzanie zamówień pod kątem dostępności materiałów oraz zapotrzebowanie brakujących Wyliczanie potrzeb...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Przedstawiciel handlowy B2B

małopolskie
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Kontakt telefoniczny z klientami, badanie ich potrzeb Przygotowywanie i przedstawianie ofert Umawianie i odbywanie spotkań handlowych  Doświadczenie na...
Opublikowano: 2025-02-09
Lyreco Polska

Przedstawiciel Handlowy B2B

warmińsko-mazurskie
Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego Ofertowanie Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług...
Opublikowano: 2025-02-06