Customer journey expert

lubelskie / Lublin

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Customer journey expert
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/23/3010
OBOWIĄZKI:
• nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);• udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;.• promowanie firmy, jej produktów i usług;• prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 280 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Lava Group S.C

Doradca Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C

Doradca Klienta z językiem francuskim

mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami

małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami...
Opublikowano: dzisiaj