Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Customer journey expert
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/23/3010
OBOWIĄZKI:
• nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);• udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;.• promowanie firmy, jej produktów i usług;• prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 280 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Doradca Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C
Doradca Klienta z językiem francuskim
mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami
małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami...
Opublikowano: dzisiaj