Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Customer engagement agent
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/23/0308
OBOWIĄZKI:
- obsługa linii telefonicznej klienta w języku francuskim - zarządzanie zgłaszanymi uwagami i reklamacjami dotyczącymi nabytego produktu - współpraca z innymi członkami zespołu - praca wg harmonogramu - praca zmianowa 24/7 - praca w dni wolne - termin rozpoczęcia pracy: zgodnie z dyspozycyjnością kandydata
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie w pracy z klientem mile widziane umiejętności komunikacyjne komunikatywna znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie i w piśmie
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zobacz podobne oferty
Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center
wielkopolskie
Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do...
Opublikowano: 2025-01-24
Conrad Electronic Sp. z o.o.
Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów
małopolskie
Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania:...
Opublikowano: 2025-01-08
Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Specjalista ds. obsługi telefonicznej
lubelskie
telefoniczna obsługa klientów - wsparcie klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym Wymagania inne: Mile...
Opublikowano: 2024-12-30