Asystent w dziale handlowym

zachodniopomorskie / Koszalin

Dajar Sp. z o.o. zatrudni pracownika do pracy na stanowisku:

Asystent w dziale handlowym
Miejsce pracy: Koszalin
Opis stanowiska:
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie przygotowania ofert, prezentacji, dokumentów, raportów, prezentacji, zestawień i analiz 
  • wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja poprawności danych
  • przygotowywanie ofert odpowiadających na potrzeby indywidualnego zapytania Klientów
  • sprawne rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów spraw i próśb
  • aktywne wsparcie działu sprzedaży
  • współpraca z działami produkcji
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • realizacja innych powierzonych zadań
Wymagania:
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • bardzo dobra organizacji pracy
  • znajomość obsługi komputera, MS Excel
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej: dokumentacja, zestawienia, prezentacje
  • umiejętność szybkiego przyswajania informacji i uczenia się
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań
  • umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na współpracę
  • umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnych w mowie i piśmie
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku branżowym
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dopłatę do ubezpieczenia prywatnego
  • miłą atmosferę w pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Asystent Sprzedaży w Dziale Eksportu

mazowieckie
Wsparcie Działu Eksportu w codziennych zadaniach operacyjnych Przygotowywanie i aktualizacja ofert handlowych dla rynków zagranicznych Obsługa zamówień klientów: przyjmowanie, realizacja,...
Opublikowano: 2025-07-04
K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.

Asystentka / Asystent Biura Handlowego

łódzkie
Obowiązki: Wspieranie przedstawicieli handlowych, Przygotowywanie i wysyłka ofert, prowadzenie korespondencji z klientami, Obsługa i monitoring procesów sprzedaży, Tworzenie zestawień oraz...
Opublikowano: 2025-06-13
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Asystent Biura Handlowego

pomorskie
Zakres obowiązków: Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami. Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn. Współpraca z przedstawicielami handlowymi. Współpraca z...
Opublikowano: 2025-05-31