Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.
Asystent Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zgierz
Opis stanowiska:
- Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów,
- Sprawdzanie kompletności dokumentów,
- Udzielanie informacji oraz kierowanie do stanowisk,
- Pomoc w obsłudze kolejkomatu.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie,
- Poprawne posługiwanie się językiem polskim.
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze,
- System premiowy,
- Kartę Multisport,
- Prywatną opiekę medyczną.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Doradca Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi...
Opublikowano: wczoraj