Asystent ds. Obsługi Pacjenta

mazowieckie / Warszawa, ul. Klimczaka 1

Chcesz zacząć swoją ścieżkę zawodową od miejsca, gdzie przede wszystkim liczy się człowiek i jego zdrowie? Studiujesz na kierunku medycznym lub interesujesz się tym obszarem i chcesz poznać pracę w centrum medycznym od środka?

Dołącz do nas i daj się docenić!
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Klimczaka 1
Aplikuj jeżeli:​
  • chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​
  • zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
  • zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,​
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00, w soboty: 8:00-14:00,​
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich
    bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/​
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

pomorskie
Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole? Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi), Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną...
Opublikowano: 2025-07-02
INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta

dolnośląskie
Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole? Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi), Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną...
Opublikowano: 2025-06-27
Tubes International Sp. z o.o.

Asystent ds. realizacji zamówień i obsługi klienta

śląskie
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klienta na (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) - praca stacjonarna w salonie sprzedaży, realizacja zamówień – wystawianie dokumentów sprzedaży (w tym...
Opublikowano: 2025-05-16