- nothing is more important than health
Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Poznań
Twoje zadania:
- umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
- udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
- budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- współpraca z personelem medycznym
Jeśli wyróżniasz się?
- pozytywnym nastawieniem do ludzi oraz chęcią pomocy innym
- cierpliwością i wrażliwością na potrzeby innych
- wyznawaniem zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
- czerpaniem przyjemności płynącej z kreowania pozytywnego wizerunku firmy
- umiejętnością współpracy w zespole oraz wysoką kulturą osobistą
- samodzielnością i wykazywaniem inicjatywy
- tym, że praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
- gotowością do pracy w różnych godzinach, w tym również w weekendy
Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Korzyści z pracy u nas:
- staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
- zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
- będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
- otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
- uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego
Zobacz podobne oferty
Medicover sp. z o. o.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)
świętokrzyskie
Jakie byłoby Twoje główne zadanie? pomoc pacjentom na infolinii przychodzącej (rejestrowanie na wizyty, wyszukiwanie placówek, udzielanie informacji, promocja badań i szczepień...
Opublikowano: 2025-09-11
Medicover Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
małopolskie
Dołącz do nas, jeśli: szukasz stabilnej pracy , posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze pacjenta i sprzedaży , sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów,...
Opublikowano: 2025-09-10
Jutro Medical Sp z o.o. Wrocław
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta
dolnośląskie
Opis stanowiska Weryfikacja tożsamości pacjentów. Rejestracja wizyt. Zbieranie dokumentacji i upoważnień. Pomoc pacjentom w obsłudze aplikacji. Informowanie pacjentów o ofercie placówki....
Opublikowano: 2025-09-09