Asystent ds. Obsługi Pacjenta

wielkopolskie / Poznań, ul. Kolorowa 2

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Poznań, ul. Kolorowa 2
 
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
  • jest dyspozycyjny do pracy na pełny etat w systemie zmianowym,
  • jest empatyczny i skrupulatny.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt,
  • pomoc w korzystaniu z naszych usług,
  • informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover,
  • wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • praca od poniedziałku do piątku (7:30-20:00) oraz 1-2 soboty w miesiącu (8:00 - 14:00),
  • święta i niedziele są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę z pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover,
  • dodatkowe benefitym.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

podkarpackie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

śląskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj