Asystent ds. Obsługi Pacjenta

pomorskie / Gdańsk, Targ Sienny 7


Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Gdańsk, Targ Sienny 7

 

Najlepszy kandydat to taki, który:
  • poszukuje pracy na część etatu,
  • nie boi się używać języka angielskiego - poziom min. B1,
  • chce rozwinąć doświadczenie w obsłudze klienta,
  • jest chętny do nauki nowych rzeczy i pracy w dynamicznym środowisku,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i z łatwością nawiązuje kontakty.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • współpraca na pół etatu,
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • stabilne zatrudnienie i przejrzysta komunikacja,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00, w weekendy: 8:00-14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • premie uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna wraz z pakietem sportowym dla Ciebie i Twoich bliskich - całość dla Pracownika finansowana przez Medicover,
  • dodatkowe benefity m.in. usługi i produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy np. do Empik, Smyk) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • możliwość awansu – jest po zdaniu egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – możesz rozwijać się dalej i aplikować na wszystkie stanowiska w naszej organizacji. Wejdź w link i poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj