Asystent ds. Obsługi Pacjenta

pomorskie / Gdańsk, Targ Sienny 7


Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Gdańsk, Targ Sienny 7

 

Najlepszy kandydat to taki, który:
  • poszukuje pracy na część etatu,
  • nie boi się używać języka angielskiego - poziom min. B1,
  • chce rozwinąć doświadczenie w obsłudze klienta,
  • jest chętny do nauki nowych rzeczy i pracy w dynamicznym środowisku,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i z łatwością nawiązuje kontakty.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • współpraca na pół etatu,
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • stabilne zatrudnienie i przejrzysta komunikacja,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00, w weekendy: 8:00-14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • premie uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • prywatna opieka medyczna wraz z pakietem sportowym dla Ciebie i Twoich bliskich - całość dla Pracownika finansowana przez Medicover,
  • dodatkowe benefity m.in. usługi i produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy np. do Empik, Smyk) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • możliwość awansu – jest po zdaniu egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – możesz rozwijać się dalej i aplikować na wszystkie stanowiska w naszej organizacji. Wejdź w link i poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Health Solution Advisor with German & English

zachodniopomorskie
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj