Asystent ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 9976201, z dnia 2025-06-24

Luiza Berezińska

Poszukujemy komunikatywnych i zaangażowanych osób do udziału w projekcie promocyjnym w branży finansowej. Praca zdalna, bez konieczności posiadania wcześniejszego doświadczenia.

Asystent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania klientów, głównie w formie pisemnej
  • Realizacja prostych zadań online zgodnie z przekazanymi instrukcjami
  • Raportowanie wykonanych działań

Wymagania

  • Ukończone 18 lat
  • Dostęp do internetu i urządzenia z przeglądarką (komputer lub smartfon)
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Otwartość na naukę i nowe doświadczenia

Oferujemy

  • Elastyczne godziny pracy – praca w 100% zdalna
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pełne wsparcie koordynatora i materiały wdrożeniowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj