Asystent Biura Handlowego

pomorskie / Gdańsk, ul. Galaktyczna 34

­Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. W Polsce jesteśmy liderem rynku.

Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.

Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową - oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

Do działu Sprzedaży poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Asystent Biura Handlowego

Miejsce pracy: ul. Galaktyczna 34, 80-299 Gdańsk

 

Oferujemy:
  • Umowy o pracę na zastepstwo
  • Możliwość rozwoju w liderującej firmie z branży maszyn budowlanych
  • Laptop, telefon komórkowy
  • Premia roczna
  • Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa
  • Benefity: wczasy pod gruszą, Multisport, wsparcie w kryzysowych sytuacjach
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami.
  • Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn.
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
  • Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja akcji sprzedażowych oraz wydarzeń regionalnych.
  • Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej, przestrzeganie procedur.
  • Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i dostarczanie informacji o postępowaniach.
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania:
  • Min. wykształcenie średnie.
  • Min. 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Dobra znajomość pakietu Office.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.

Asystentka / Asystent Biura Handlowego

łódzkie
Obowiązki: Wspieranie przedstawicieli handlowych, Przygotowywanie i wysyłka ofert, prowadzenie korespondencji z klientami, Obsługa i monitoring procesów sprzedaży, Tworzenie zestawień oraz...
Opublikowano: 2025-06-03
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie...
Opublikowano: 2025-05-03
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

małopolskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność...
Opublikowano: 2025-04-30