Q4Net jest dynamicznie rozwijającą się firmą z zespołem doświadczonych i pełnych entuzjazmu ekspertów w zakresie usług informatycznych specjalizujących się w projektowaniu i budowie sieci LAN/WAN. Doskonalimy i wdrażamy kluczowe rozwiązania IT, które zapewniają sprawne działanie procesów biznesowych przedsiębiorstw i instytucji korzystających z naszych usług w kraju i za granicą.
Poszukujemy na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- telefoniczne oraz mailowe nawiązywanie kontaktów z klientami, umawianie spotkań
- obsługa aplikacji IT wykorzystywanych w procesie obsługi handlowej klientów
- współpraca z zespołem handlowym, wsparcie przy pozyskiwaniu klientów
- bieżąca obsługa administracji w dziale handlowym
- nadzór nad powierzonymi dokumentami
- przygotowywanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- współpraca z innymi działami firmy
- koordynacja wysyłek z magazynów firm zewnętrznych do klientów
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych
- chęć nauki i rozwoju
- zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniu
- sumienność w prowadzeniu dokumentacji
- komunikatywność
- asertywność
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość aplikacji w środowisku Windows, szczególnie Word i Excel
Oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie IT
- dobre warunki wynagrodzenia
- przyjazne i komfortowe środowisko pracy
- opiekę zdrowotną, grupowe ubezpieczenie, pakiety sportowe
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Asystent Sprzedaży w Dziale Eksportu
mazowieckie
Wsparcie Działu Eksportu w codziennych zadaniach operacyjnych Przygotowywanie i aktualizacja ofert handlowych dla rynków zagranicznych Obsługa zamówień klientów: przyjmowanie, realizacja,...
Opublikowano: 2025-07-04
K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.
Asystentka / Asystent Biura Handlowego
łódzkie
Obowiązki: Wspieranie przedstawicieli handlowych, Przygotowywanie i wysyłka ofert, prowadzenie korespondencji z klientami, Obsługa i monitoring procesów sprzedaży, Tworzenie zestawień oraz...
Opublikowano: 2025-06-13
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Asystent Biura Handlowego
pomorskie
Zakres obowiązków: Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami. Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn. Współpraca z przedstawicielami handlowymi. Współpraca z...
Opublikowano: 2025-05-31