Jesteśmy firmą consultingową poszukującą asystenta do umawiania spotkań z klientami firmowymi w celu pozyskania dla niego dotacji, ulg podatkowych lub preferencyjnych pożyczek. Pozyskujemy środki tylko dla dużych firm i nie wciskamy fotowoltaiki :) Praca w miłym i wspierającym się zespole, zdalna z elastycznymi godzinami pracy.
Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań
Siedziba firmy: Katowice
PRACA ZDALNA (Cała Polska)
PRACA ZDALNA (Cała Polska)
Zadania:
- Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami
- Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego
- Realizacja celów miesięcznych
- Systematyczna aktualizacja danych w systemie CRM
Wymagania:
- Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Motywacja do osiągania celów i wysoka kultura osobista
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Pewność siebie, otwartość oraz pozytywne nastawienia do ludzi.
Oferujemy:
- Praca w 100% zdalna
- Elastyczny czas pracy
- Wsparcie zespołu sprzedażowego
- Atrakcyjne zarobki oraz premie od zrealizowanych celów ‘
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Miłą atmosferę pracy
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
wielkopolskie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: wczoraj