Ogłoszenie numer: 10232132, z dnia 2025-09-15
Patrycja Chylińska
OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa.
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat).
- Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji.
- Prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o aktualność danych w systemie CRM.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Wymagania
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz wysoka kultura osobista.
- Sprawne posługiwanie się komputerem oraz pakietem MS Office.
- Umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
Oferujemy
- Możliwość realnego wpływu na wysokość swojego wynagrodzenia, dzięki przejrzystemu systemowi premiowemu.
- Rozwojowe szkolenia oraz jasna ścieżka kariery.
- Pracę w zespole, który ceni wzajemny szacunek i otwartą komunikację.
- Elastyczne godziny pracy, dopasowane do Twoich potrzeb.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oraz zniżki na firmowe usługi i produkty.
- Regularne spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Patrycja Chylińska
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
pomorskie
Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...
Opublikowano: dzisiaj
Patrycja Chylińska
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
pomorskie
Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...
Opublikowano: dzisiaj
Befashion Sp. z o.o.
Doradca klienta - butik multibrandowy
dolnośląskie
Szukamy osoby zaangażowanej, energicznej i otwartej, która potrafi budować trwałe relacje z klientami i czuje się dobrze w świecie mody. Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klientów zgodna z...
Opublikowano: dzisiaj