Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Twoje zadania:
  • telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych.
  • obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta.
  • obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic nie sprzedajemy.
  • kontakt z Klientem anglojęzycznym i polskojęzycznym.
  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy.
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • poszukujesz miejsca, gdzie będziesz się rozwijać długoterminowo (nie szukamy osób na okres krótko terminowy np. 3 mies.)​
  • jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 30h w tygodniu.
  • znasz j. angielski na poziomie B2, umożliwiającym kontakt z klientem anglojęzycznym (warunek konieczny).
  • znasz j. polski na bardzo dobrym poziomie w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
  • znasz pakiet Office.
  • jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi.
  • jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy.
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie hybrydowym​ (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96).
  • infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00.
  • grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką.
  • zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień),  a następnie wsparcie opiekuna (Buddy).
  • karta sportowa Medicover Sport.
  • zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych.
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
  • możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.

Poznaj etapy rekrutacji:

  1. Analiza CV
  2. Wywiad telefoniczny
  3. Spotkanie zdalne
  4. Decyzja
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: wczoraj