Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

pomorskie / Gdynia

Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.

Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.

INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.

Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Miejsce pracy: Gdynia
Jakie będą Twoje zadania?
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie.
  • Obsługa Pacjentów w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym – odpowiadanie na pytania, udzielanie informacji oraz wspieranie w każdej sytuacji.
  • Umawianie wizyt oraz przedstawianie oferty usług medycznych w sposób jasny i profesjonalny.
  • Wspieranie Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji i badań – tak, aby cały proces leczenia przebiegał sprawnie.
  • Prowadzenie kompletnej i zgodnej z procedurami dokumentacji medycznej.
  • Przyjmowanie oraz rozliczanie płatności.
  • Praca w rejestracji oraz aktywne wspieranie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych.
Co będzie Ci potrzebne?
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – najlepiej w firmie medycznej.
  • Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2/C1.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz łatwość w przyswajaniu nowych systemów i aplikacji.
  • Umiejętność budowania pozytywnych, opartych na zaufaniu relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby.
  • Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji codziennych zadań.
  • Inicjatywa, proaktywne podejście oraz gotowość do wychodzenia z pomocnymi rozwiązaniami.
  • Asertywność i odporność na stres w sytuacjach wymagających elastyczności i spokoju.
  • Wysoka kultura osobista, takt i wyczucie w kontakcie z Pacjentem.
Co oferujemy w zamian?
  • Profesjonalne wdrożenie – otrzymasz pełne wsparcie na starcie: przemyślany proces onboardingowy przygotuje Cię do nowych obowiązków krok po kroku.
  • Stabilne zatrudnienie – oferujemy umowę o pracę w renomowanej firmie z branży medycznej, cieszącej się zaufaniem Pacjentów i pracowników.
  • Pracujemy zmianowo, ale wszystkie niedziele i święta masz wolne.
  • Zespół, na który możesz liczyć – tworzymy przyjazne, wspierające środowisko pracy, w którym dobra atmosfera naprawdę ma znaczenie.
  • Benefity, które robią różnicę – zapewniamy szeroki pakiet dodatków pozapłacowych, w tym:
    • kartę sportową na preferencyjnych warunkach,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • pakiet badań laboratoryjnych,
    • korzystne ubezpieczenie NNW w Allianz,
    • udział w wydarzeniach i imprezach integracyjnych.
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.

Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

pomorskie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Medicover sp. z o. o.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów Stomatologii

wielkopolskie
Twój zakres obowiązków: dbanie o pozytywne doświadczenia Pacjentów podczas wizyty w naszej placówce, rejestracja oraz umawianie Pacjentów na wizyty (także telefonicznie), promowanie i...
Opublikowano: 2025-05-21
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Punkcie Medycznym

pomorskie
Bezpośrednia obsługa Pacjentów w punkcie rejestracyjnym i gabinecie Informowanie o usługach, akcjach promocyjnych oraz produktach dodatkowych Realizacja płatności i praca z kasą fiskalną...
Opublikowano: 2025-04-24