Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta Eksportowego – rynek francuskojęzyczny
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zadania
- Codzienny kontakt i obsługa klientów zagranicznych
- Rozwijanie relacji z obecnymi odbiorcami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Koordynacja procesu realizacji zamówień – od przyjęcia po wysyłkę
- Tworzenie ofert handlowych i raportów sprzedaży
- Organizacja transportu oraz przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktury, protokoły, CMR)
- Wstępna obsługa zwrotów i reklamacji
- Stała współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Umiejętność budowania relacji i sprawnej komunikacji
- Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży lub logistyki
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku i rozwój kompetencji zawodowych
- Możliwość udziału w targach branżowych i spotkaniach z klientami
- Szkolenia językowe i branżowe, wsparcie merytoryczne
- Dofinansowanie posiłków, wypoczynku i pożyczki mieszkaniowe w ramach ZFŚS
- Dostęp do pakietu sportowego, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego i PPE
- Spotkania integracyjne i rabaty pracownicze na firmowy asortyment
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień
zachodniopomorskie
Kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych. Realizacja zamówień oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych. Organizacja wysyłek i przygotowywanie dokumentacji...
Opublikowano: 2025-07-16
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień
mazowieckie
Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem...
Opublikowano: 2025-07-09
Magic Home Sp. z o.o
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
dolnośląskie
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu NEXO (insert)....
Opublikowano: 2025-07-09