Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 94

Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94

Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy
al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoją rolą będzie:
  • aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb Pacjenta,
  • bieżąca obsługa Pacjentów,
  • obsługa zgłoszeń mailowych,
  • współpraca i kontakt z placówkami.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz sprzedaży,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu, pracujemy systemie zmianowym od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14:00​,
  • dobra dykcja, miły ton głosu oraz wysoka kultura osobista,
  • otwartość, komunikatywność,
  • empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz o naszych Pacjentów, a my o Ciebie.
My zadbamy o:
  • wynagrodzenie zasadnicze, premię za jakość obsługi, prowizję sprzedażową oraz konkursy wewnętrzne,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, najwcześniej po 4 miesiącach pracy stacjonarnej z biura Contact Center- ze względu na różnorodne czynniki organizacyjne i specyfikę stanowiska, dokładny moment rozpoczęcia pracy hybrydowej będzie ustalany indywidualnie i może ulec zmianie,
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Geotik sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Sprzedaży

wielkopolskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Sprzedaży

mazowieckie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj