Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy
al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb Pacjenta,
- bieżąca obsługa Pacjentów,
- obsługa zgłoszeń mailowych,
- współpraca i kontakt z placówkami.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz sprzedaży,
- umiejętność obsługi komputera,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu, pracujemy systemie zmianowym od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14:00,
- dobra dykcja, miły ton głosu oraz wysoka kultura osobista,
- otwartość, komunikatywność,
- empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz o naszych Pacjentów, a my o Ciebie.
My zadbamy o:
- wynagrodzenie zasadnicze, premię za jakość obsługi, prowizję sprzedażową oraz konkursy wewnętrzne,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, najwcześniej po 4 miesiącach pracy stacjonarnej z biura Contact Center- ze względu na różnorodne czynniki organizacyjne i specyfikę stanowiska, dokładny moment rozpoczęcia pracy hybrydowej będzie ustalany indywidualnie i może ulec zmianie,
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Geotik sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
wielkopolskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
mazowieckie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj