Administrator handlowy

mazowieckie / Marki

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Administrator handlowy
Miejsce pracy: Marki
Twoje główne zadania:
  • Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi
  • Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy
  • Koordynacja dostaw i fakturowanie
  • Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i danych klientów w systemie
Wymagania:
  • Minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela, oraz systemu SAP
Pracodawca oferuje:
  • Umowę zlecenie, po okresie próbnym umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Szkolenia, nauka języka angielskiego
  • Karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Candellux Lighting Sp. z o.o.

Pracownik ds. Reklamacji i Obsługi Zamówień

mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace), przygotowywanie dokumentów magazynowych, eksportowych i faktur,...
Opublikowano: wczoraj
Klaromed Sp. z o.o.

Specjalista ds. Projektowania i Ofertowania (branża medyczna)

mazowieckie
Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej...
Opublikowano: 2025-09-09
Klient portalu Praca.pl

Referent ds. Obsługi Zamówień

kujawsko-pomorskie
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych (np. FV, WZ). Współpraca z przedstawicielami handlowymi i...
Opublikowano: 2025-09-07