Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Administrator handlowy
Miejsce pracy: Marki
Twoje główne zadania:
- Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi
- Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy
- Koordynacja dostaw i fakturowanie
- Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i danych klientów w systemie
Wymagania:
- Minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wyższe wykształcenie
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela, oraz systemu SAP
Pracodawca oferuje:
- Umowę zlecenie, po okresie próbnym umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, nauka języka angielskiego
- Karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik ds. Reklamacji i Obsługi Zamówień
mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace), przygotowywanie dokumentów magazynowych, eksportowych i faktur,...
Opublikowano: wczoraj
Klaromed Sp. z o.o.
Specjalista ds. Projektowania i Ofertowania (branża medyczna)
mazowieckie
Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej...
Opublikowano: 2025-09-09
Klient portalu Praca.pl
Referent ds. Obsługi Zamówień
kujawsko-pomorskie
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych (np. FV, WZ). Współpraca z przedstawicielami handlowymi i...
Opublikowano: 2025-09-07