Administrator ds. Wsparcia Klienta

dolnośląskie / Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Administrator ds. Wsparcia Klienta
pełny etat
PRACA ZDALNA
Siedziba firmy: Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Twój zakres obowiązków
  • Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Gotowość do odbycia 5-dniowego szkolenia stacjonarnego w jednym z naszych biur, we Wrocławiu lub w Łodzi
  • Dobra znajomość programów z rodziny MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)

Twój zakres obowiązków
  • Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Gotowość do odbycia 5-dniowego szkolenia stacjonarnego w jednym z naszych biur, we Wrocławiu lub w Łodzi
  • Dobra znajomość programów z rodziny MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

śląskie
Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży Rozwiązywanie problemów i...
Opublikowano: dzisiaj